פרוסטטה מוגדלת- הטלת שתן מרובה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לדר. לין! מימדי הערמונית: 5.4X 5.6X 5.8 , אולטרא סאונד מ 2/2005 כל היתר תקין. הובא חשש לשלפוחית רגישה. התרופה urgenin לא עזרה. היום בוצע חצי בדיקת אורודינמית, עם התוצאות: בדיקת זרימת השתן בגבול התחתון של הנורמה, נתן 105 סמ"ק שתן עם זרימה מרבית10.6 מ"ל, /שניה, צורת עקומת הטלת השתן תקינה ולא שארית. סירבתי להחדרת צנתרים לבצוע בדיקת CMG ' לכן הבדיקה לא הושלמה. שאלתי: האם אני צריך להוציא המסקנה שהבעיה היא בכל זאת בערמונית? עברתי C ABG לפני 15 שנה והרופא הכרדיולוג המטפל בי מתנגד לניתוח להוצאת הפרוסטטה. ADVORAT עשוי לעזור? אשמח לקבל התיחסות לנושא.
הבעייה כנראה באמת בערמונית - האבודרט או הפרוקיור יכולים לעזור - יחד עם חוסמי אלפא שהם הטיפולים המומלצים (קדקס או קסטרל)