כאבים עזים באשכים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני יומיים השתן שלי יצא בצבע וורוד וכנראה היה מהול בדם. בבדיקת שתן שעשיתי הסבירו שאין דם בשתן, אבל כנראה חטפתי מחלה/דלקת. במהלך היומיים האחרונים אני מרגיש כאבים עזים באשכים. לעומת זאת הכאבים בבטן התחתונה הופסקו, ובגב התחתון הופסקו. רק הכאבים באשכים ממשיכים... האם יכול להיות שמדובר בדלקת הערמונית? יש לי זימון של אולטרסאונד של דרכי השתן - האם הבדיקה יכולה למצוא בעיות בערמונית? תודה מראש. ארז.
לקריאה נוספת והעמקה
אם מדובר על שתן דמי יש לבצע IVP. יכול להיות שהכאבים באשכים הם על רקע אבנים בדרכי השתן שמקרינים לאשכים - אבל לא תתחמק מIVP ומציסטוסקופיה