ציסטה בכליה ביחד עם אבנים בכליות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לרופא שלום אני בן שלום.47 , סובל מזה 4 שנים מאבנים בכליות , וריקוצלה בשני האשכים וכן הידרוצלה באשך שמאל. בבדיקת C.T. שנערכה לי לאחרונה , התקבלו המימצאים הנ"ל: כליות בגודל תקין, ללא הידרונפרוזיס מספר גרגרים בגביעים מימין , ללא הפרעה אורומכנית ציסטה קטנה סקוטב תחתון מימין שלפוחית השתן תקינה. שאלתי היא: מה משמעות של ציסטה בכליה , לאור העובדה שיש גרגירים בכליה , וכן לאורק העובדה שאני סובל מוריקוצלה ומהידרוצלה ? האם יש קשר ? האם זה מסוכן יותר ? בתודה מראש חיימון
לגרגרים יש משמעות - למעקב עליהם כדי לראות אם אין מקום לריסוק. לכן צריכים לדעת את גודל הגרגרים לגבי הציסטות ההידרוצלה והוריקוצלה - אין לזה כל קשר