micoplasma & ureaplasma
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לפני כחודשיים התחלתי לסבול מכאבים חזקים בבטן תחתונה, גב תחתון וממתן שתן בתדירות גבוהה מאד (כמה פעמים בשעה ) . הכאבים התחילו לאחר קיום יחסי מין לא מוגנים . לפי כך עברתי בדיקות רבות ומרובות בנושא של מחלות מין ולא נמצאו כל ממצאים לקיום של מחלות האלו , למעט Ureaplasma וMicoplasma במשטח מנרתיק . חשוב להדגיש שבבדיקות שתן לא נמצאו שום סימנים לדלקת בשלפוחית . בנוסף , עברתי אולטרסאונד של שלפוחית השתן וIVP . בשני הבדיקות לא נמצאו שום בעיות . קיבלתי סוגים שונים של תרופות אנטיביוטיות (צפוויט, רספרים,זינת ) ו10 ימים של דוקסילין . לא הרגשתי שום הקלה , אף לא לרגע . כל הרופאים שטיפלו בי טוענים שצירוף כזה של התרופות היה אמור לחסל כל מחלה , כולל מחלות מין (למראת שלא נמצאו כאלו ) . השאלות שלי הן : מה ניתן לעשות במצבי ? האם כל התופעות שתיארתי יכולות להיגרם על ידי Mico & Ureaplasma ? האם יש אפשרות לבצע בדיקת רגישות של הבקטריות האלו לתרופות ? קראתי על תרופה Norbactin (norfloxin) שנמצאת בשימוש בארצות אחרות . האם יש בארץ תרופה זו ? האם יש מומחים בתחום של שאני יכולה לפנות אליהם ?
התרופה שאת מצינת נמצאת בארץ בשם אחר - ואני מניח שגם אותה קיבלת. מה שהרופאים נתנו לך ואמרו זה בעיקרון נכון. אבל העובדה שאת ממשיכה לסבול - ייתכן ומה שצריך זה הפסקה מהכדורים - וביצוע כל הבדיקות מחדש . האם את ממשיכה עם אותו חבר לקיין יחסים? שאלה נוספת - האם עשית בדיקות לנוגדנים של קלמידיה ואוראפלזמה בדם.