משמעות CT- אוכף תורכי
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר לין, ראית שדילגת על שאלתי : בעקבות טסטוסטרון נמוך 2.16 בוצע CT של האוכף התורכי. הממצא : אי סדירות של המבנה הגרמי של DORSUM SELLA. וכו EMPTY SELLA. מבקש להבין מה המשמעות והאם יש לה קשר לרמת הטוסטסטרון. מה עושים עם ממצא זה ? תודה. עמי ד"ר לין רן שאלות נפוצות בפריון על פוריות הגבר הידרוצלה - נוזל בכיס האשכים - HYDROCELE תנאי שימוש עמוד השער תנאי שימוש באתר אודות אתר דוקטורס צרו עמנו קשר פרסום ושיתופי פעולה Powered by COMRAX 1999-2004© קומרקס® בע"מ. כל הזכויות שמורות. ©1999-2004 COMRAX® Ltd. All rights reserved.
לא שמתי לב אם דילגתי מצטער כן יש קשר - היות והבלוטה עובדת בפידבק שלילי עם הטסטוסטרון - לא אמרת לי את רמת הפרולקטין שיש אצלך. לא אמרת לי אם עשו לך גם MRI של המוח