הידרונפרוזיס
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אובחן אצלי הידרונפרוזיס מולד.הושתל בכלייתי נפרוסטום שנמצא בשימוש כבר מספר חודשים. כל הבדיקות שביצעתי (מיפוי,IVP) מעידות על תפקוד אפסי של הכלייה הבעייתית.התפוקה הנוזלית היומית שלה לא עוברת את ה 200cc. אני מתלבט באם לכרות את הכלייה או לא.האם ייתכן וניתן יהיה לשקם אותה בעוד מספר שנים (בהתחשב בטכנולוגיה המתקדמת)? האם ניתן לפתוח את הסתימה ולהשאיר את הכליה בכל זאת? לתשובתכם אודה.
התשובה שלי נכונה להיום - ובמצב דהיום הייתי ממליץ לך על כריתת הכליה. אתה מדבר איתי על רפואה עתידנית - ואין לי תשובה טובה לזה - כי אני לא יודע להגיד לך כמה שנים תאלץ לחכות