דמום מעבר המין אצל גבר בן 66
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! בן משפחתי, גבר בן 66, סובל בימים האחרונים מדמום באיבר המין. ברקע ידוע על BMI גבוה ועל לחץ דם גבוה (מטופל ומאוזן). במקביל לדמום החלה לו שושנה ברגל והוא מקבל טיפול תרופתי שעקרו אורבינין (6 כדורים של 500 מ"ג ביום) וגם מוקסיפן, והוא גם סובל מפטריות ברגליים. השאלה היא: ממה יכול לנבוע הדמום? האם יתכן שמדובר בפוליפ, בקרע בוריד או בכל סיבה אחרת? מה הבדיקות הנדרשות? ומה הטיפול האפשרי (הן טיפול רפואי והן טיפול עצמי)? תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
בכל אפשרי ולכן גם הבירור חשוב - IVP שתן לציטולוגיה וציסטוסקופיה