תופעה מדאיגה- צריך עזרה
דיון מתוך פורום אופטומטריה, משקפי ראייה ושמש ועדשות מגע
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כשאני עוצם עין אחת אני רואה בעין הפתוחה טשטוש לסירוגין שחולף כאשר אני מתאמץ. הטשטוש לא נובע מפזילה מכיוון שאני עם עין אחת עצומה. המשקפיים שלי במספר תקין עם ראייה 20/20. מה זו התופעה המוזרה הזו? כיצד אני יכול להתאמץ ולראות חד ואז להרפות ולראות מטושטש?
לקריאה נוספת והעמקה
כאשר אתה מתאר את "המאמץ והטשטוש" אתה כנראה מפעיל או משחרר את השריר שנמצא בעין האחראי על הפוקוס לקרוב (אקומודציה). אם התופעה ממשיכה להדאיג אמליץ לפנות לאופטומטריסט לבדיקה.