הסבר בבקשה מה דעתך דוקטור
דיון מתוך פורום כירורגיה של הכבד, דרכי המרה והלבלב
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור בן 33 גבר ללא מחלות רקע במשך שנה סובל מתחושת לא נעימות בצד שמאל ממש גבוה של הבטן כמעט בגובה צלעות ביצעתי us תקין בדיקות דם בדיקת צואה ובדיקת גסטרוסקופיה (מצלמה מהפה תקין לקיבה),בדיקתףה אחרונה שבוצעה הייתה סיטי בטן עם חומר ניגוד הגיע הפענוח כתוב על הכול תקין כבד,לבלב ,טחול,כליות,מעיים ואיברי רביה ,רק הערה אחת הייתה:"רושם לעיבוי דופן היקפי קל ברקטום-מעלה חשד לפרוקטיטיס,לקורלציה קלינית" האם עלי לדאוג אשמח לתגובתך,לפי דעתי הרקטום שלי רחוק 40 ס''מ מאיפה שבגלל הציק לי כמעט בצלעות