כאבים לאחר ניתוח וויפל
דיון מתוך פורום כירורגיה של הכבד, דרכי המרה והלבלב
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דר׳ אני כחצי שנה לאחר ניתוח וויפל עקב ציסטות טרום ממאירות בלבלב. נותרה שארית זנב. מאז הניתוח קיימים כאבים בבטן העליונה בעצימות גבוהה בשבועות הראשונים, אך עדיין בהחלט נוכחים. לוקחת בחודשים האחרונים זאלדיאר פעם ביממה. יש תיאבון, אין ירידה במשקל, בדיקות דם תקינות, צועדת ומתאמנת בפילאטיס. לעיתים קיבה בהירה וצפה (נוטלת קריאון). בשלוש ביקורות לאחר הניתוח - הועלתה השערה על פגיעה אפשרית בעצב, והוזמנתי לביקורת שנה לאחר הניתוח וביצוע MRI האם בכל זאת יש סיבה לדאגה?