אבנים בכיס מרה בהריון
דיון מתוך פורום כירורגיה של הכבד, דרכי המרה והלבלב
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום וברכה, בת 27, הריון שבוע 17, היה לי התקף חזק בבטן עליונה ימנית וגילו לי הרבה אבנים בכיס מרה, המליצו לי ניתוח לאחר הלידה. החשש שלי כרגע זה שבגלל שבהריון הרחם לוחץ על האיברים הפנימיים והם נדחקים ע"מ לתת מקום לעובר ולרחם הגדל, חוששת לקבל מזה התקף נוסף כי אולי הכיס מרה יזוז ויגרום להתקף או לאבנים לחסום את דרכי המרה. דבר כזה עלול לקרות? (אני מאוד שומרת על תזונה נכונה) תודה רבה מראש!
שלום זה מצב מורכב שצריך לשקול בו את הסיכונים של כל החלופות הטיפולית ממליץ מעקב צמוד במהלך ההריון רפואה שלמה 🙏