כאבי בטן עליונה ותחתונה כבר 4 חודשים
דיון מתוך פורום כירורגיה של הכבד, דרכי המרה והלבלב
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי קולונוסקופיה וגסטרוסקופיה ואתעלם מבקע בסרעפת וסעיפים במעי הגס מזה שנים ! עברתי בדיקת c.t וגם us בטן עליונה ותחתונה שהובילו לבדיקת mrcp של כבד ודרכי מרה ביום 30/10/24 עם ממצא שצינור הלבלב מורחב במידה קלה עד 4 מ״מ ,נראה צינור צדדי מורחב במידה קלה , יכול להתאים ל SB-IPMN ואתעלם מהמנגיומה ישנה בכבד במימדים 31*39 וצ׳יסטות פרפלביות קטנות בכליה ימנית וציסטה 3 ס״מ בשמאלית בדיקת דם CA9-19 יצאה גבוהה 51.6 ! בתאריך 18/12 בדיקת EUS נירשם- לבלב ללא ממצא פתולוגי,ממצא פתולוגי ורסנוג בעובי עד 5 מ״מ .. ללא הרחבת צינוריות צד..והמלצה לחזור על בדיקת ca9-19 ובדיקת mrcp בעוד שנה וטיפול בנורמלקס בעצירות לא רצינית ! כאבי בטן מתמשכים למרות שמקפידה על שתיה מזון והליכה רגלית אני בת 79 בריאה בד״כ ולא נוטלת תרופות קבועות ואני מוטרדת ומבקשת לדעת איך ליפעול ומה לברר ולמי ליפנות תודה