בעיות בלבלב או בכיס המרה
דיון מתוך פורום כירורגיה של הכבד, דרכי המרה והלבלב
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לדר.סובלת מיציאות בצבע חרס צפות דביקות .יש לי כאבים בצד שמאל וימין בטן עליונה ובמרכז הבטן מקרין לגב בחילות רזה מאוד ירדתי במשקל הגעתי ל42 קג על גובה מטר ששים. אין לי רוק בפה רק מיצי קיבה שעולים מדיספגיה בשל בעיות בליעה מפרקינזוניזם. אין לי אנזימים בפה בשל היעדר רוק הומלץ לי לקחת קריאון לא מסתדרת איתו אם לוקחת 25000 גורם לי לשלשול ופחות מזה נניח 175000 לא עוזר. מה ניתן לעשות? איך לקחת? יתכן שיש לי ציסטיק פיברוזיס כי יש לי קשיי נשימה בשל סטית מחיצה באף גם באף אין ריר מיובש .מיציי הקיבה צורבים באף בגרון סותריי חומצה לא עוזרים במקום רוק יש לי רק מיציי קיבה הסבל קשה תודה על תשובתך