גיל המעבר

דיון מתוך פורום  הומאופתיה

24/08/2012 | 15:55 | מאת: אורית

שלום.אני בת 48 עם תחילת תופעות של גיל המעבר כמו הזעת יתר ונשירת שיער.קיבלתי טיפות הומאופטיות לבליעה עי רוקח מוסמך בבית מרקחת גליל המתמחים בכך.הבנתי שהכל צמחי אבל ראיתי שהטיפות מכילות פיטוהורמונים.שאלתי היא למה הבוונה והאם יש תופעות לוואי לכך כמו להורמונים רגילים?ציסטות סרטן וכד.או שהן בטוחות לשימוש.תודה רבה מחכה לתשובה בהקדם.קצת לחוצה..

לקריאה נוספת והעמקה

שלום אורית אמנם לא ברור לי בדיוק מה קיבלת אבל אני יכולה להרגיע אותך באופן כללי, כי תרופות הומאופתיות הן ברמת דילול כל כך גבוהה שלא נותר בהן כמעט חומר. ולכן אין מקום ללחץ או לדאגה. (אם את רוצה כתבי לי מה קיבלת ואני אוכל לענות לך בצורה מדויקת.) ובשולי הדברים-אני ממליצה ללכת לטיפול הומאופתי אצל הומאופת שעבר הכשרה רבת שנים ולא אצל רוקח. כל טוב עירית

25/08/2012 | 14:42 | מאת: אורית

שלום עירית.תודה על תשןבתך.מה שקיבלת טלה טיפות להקלת גלי החום.הבנתי שהטיפות מכילות פיטוהורמונים כלומר מהצומח ולכן דאגתי שיש להן אותן תופעות של הורמונים רגילים.הטיפות ניתנו בבית מרקחת גליל בבן יהודה והם מתמחים בהומאופטיה בכל מיני תחלואות.באתר שלהם מופיעים כל החומרים לפי התחלואה.האם הורמונים על בסיס צמחי מסוכנים?נאמר לי לקחת 30 טיפות בחצי כוס מים 2 ביום.תודה על עזרתך.

מנהלי פורום הומאופתיה