שוב שאלה

דיון מתוך פורום  הומאופתיה

24/09/2011 | 11:06 | מאת: המיוחדת

התחלתי טיפול הומופטי לפני 5 ימים לטיפול בחרדות 6 כדורים קטנים ששמתי מתחת ללשון ביום השני לטיפול הרגשתי מעין החמרה אחכ' שיפור ואחכ ושוב החמרה ושוב שיפור . גם היום יש שעות שאני מריגשה מצויין ויש שעות שמרגישה שוב חרדה ותחושות לא נעימות דיברתי עם ההומופטית שלי אמרה שזה נורמלי בנוסף לחרדות אני סובלת מסינוסיטס כרוני , שמאתמול התחיל להשתחרר ... האם זה אומר שהטיפול החל לעבוד ? קיוויתי שהסינוסטיטס יעלם אחרון כי זה חלק שהכי פחות מפריע לי מעדיפה שהחרדות יעלמו כבר . האם התנודות הללו בשיפור במצב הרוח והחמרה מעידות על הצלחה מסויימת בטיפול ? איך אפשר לדעת האם הטיפול מצליח ? ובכלל אשמח לשמוע חוות דעת גם של מטופלים אחרים שחוו ירידות ועליות בתחילת הטיפול .

24/09/2011 | 19:15 | מאת: עירית פרידמן

שלום מיוחדת כדי להבין אם התנודות שאת חווה הן שיפור צריך לדעת מה היה קודם. אם חווית קודם חרדה מתמשכת אז המצב הנוכחי הוא שיפור. אם הסינוסיטיס השתחרר זה מעיד על התחלה של שיפור. כדאי לגייס יותר סבלנות ולהבין שהטיפול ההומאופתי איננו קסם שקורה בבת אחת אלא תהליך שלעיתים יש בו תנודות ולכן ההסתכלות היא בטווח זמן יותר גדול. טוב שאת מתייעצת עם ההומאופתית שלך. חוויות של מטופלים אחרים לא רלוונטיות כי לכל אחד יש קצב ואינדיבידואליות שלא מאפשרת הסקת מסקנות מאחד לשני. שנה טובה עירית

24/09/2011 | 23:20 | מאת: המיוחדת

הבעיה היא שבבוקר התחושות הן ממש קשות מתח שרירים , מחשבות לא נעימות חרדות כלליות וכרגע אני גם לא עובדת פוטרתי מעבודתי ולקחתי את זה ממש קשה ההתאכזבתי מאוד וכל נושא הפיטורין היו לא מתוכננים ממש ממעמד הכי טוב שיש מצאתי את עצמי פתאום ללא קרקע יציבה . ולקראת ערב ובלילה התחושות נעלמות כלא היו .. המצב הזה נמשך כבר שבועיים והתחלתי את הטיפול ההומופטי לפני שבוע כלומר לא חיכיתי הרבה זמן עד שפניתי להומופטית מאחר ואני מכירה את עצמי שברגעי משבר זה הטריגר שמוציא אצלי את החרדות ..בפעם הוקדת שזה קרה לפני כשנתיים היה זה משבר בנישואין ואז טופלתי בציפראמיל שלא עשה לי טוב והפסקתי אותו לאחר כשנה והבחתי לעצמי שאני לא חוזרת לקחת כדורים מסוג זה שוב בערב התחושות עוברות ומנסה בכל הכח למצוא את הסבלנות כפי את אומרת וגם ההומופטית שלי הסבירה לי זאת .

מנהלי פורום הומאופתיה