הריון כימי . הפלה בהתרחשות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - הלל יפה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כשבוע וחצי גיליתי על הריון עם בטא 38.. אתמול עשיתי שוב בדיקת דם והבטא הייתה 39.. כמו כן גם באולטרסאונד לא גילו כלום, אני מבינה שמדובר בהריון כימי..( למרות שהרופא אמר שיש סיכוי להתפחות עובר). וכרגע גם סובלת מכאבי בטן וכבר התחילו דימומים.. השאלה שלי היא האם להיות רגועה ולהניח לגוף לעשות את שלו וביום ראשון ללכת לבדיקות דם לבדיקת ירידה בבטא .. או שללכת לבית החולים ??? הכאב הוא לא כזה נוראי ... רק רוצה לדעת אם יש סיכונים?
קלמנטינה שלום, לאור מה שאת מתארת נראה כי מדובר בהריון כימי וכי את עוברת הפסקה טבעית שלו שתתבטא בהופעת ווסת וכאבים. ניתן לראות הריון בסונר רק ברמות בטא סביב 2000 לפי הספרות. במידה ורמת הבטא שלך שלשום היתה 39 יחידות, גם אם מדובר בהריון תקין רמתו היום תהיה פי 2 לכל היותר, כך שעדיין לא ברמה שניתן להדגים שק הריון בסונר. מומלץ נטילת חומצה פולית 400 מק"ג בתחילת ההריון.