הריון צעיר,יש שק חלמון ושק הריון ,לא נמצא הד עוברי

דיון מתוך פורום  הריון ולידה - הלל יפה

20/09/2018 | 20:54 | מאת: מילי מלכה

היי,עשיתי בדיקה ביתית והיא יצאה חיובית. הייתי היום אצל הרופאת נשים והיא אמרה שהיא רואה שק הריון,שק חלמון ושחלות נצפו בבירור ללא ממצא חריג וללא נוזל באגן .לא נצפה הד עוברי. יש סיכוי שזה הריון ממש ממש צעיר וזו הסיבה או שעברתי הפלה טבעית??? לא היו לי דימומים. תודה מראש.

לקריאה נוספת והעמקה

איזה שבוע את אמורה להיות?

22/09/2018 | 19:22 | מאת: מילי מלכה

הווסת האחרונה שלי הייתה ב4.8 אין לי מושג באמת מתי הביוץ שלי. אם עושים במחשבון הריון את תאריך הווסת האחרונה זה היה שבוע 6.אבל הבנתי שהתעברות זה שבועים אחרי.אין לי מושג איך זה הולך

את שבועות ההריון מחשבים מהיום הראשון לווסת האחרונה למרות שלא היית בפועל בהריון. אבל מאמתים את גיל ההריון באולטרהסאונד. כשיש דופק בודקים את אורך העובר וקובעים בדיוק את הגיל.

27/09/2018 | 08:42 | מאת: מילי מלכה

תאריך ווסת אחרונה 4.8 בתאריך 3.9 עשיתי בדיקת הריון ביתית והיא יצאה חיובית.היו לי קצת כאבי גב קבעתי יום למחרת תור לרופא נשים (בתאריך 20 לספטמבר)הרופאת נשים עשתה לי א.ס וגנאלי וכתבה נמצא שק הריון ושק חלמון ללא הד עוברי שחלות נצפו בבירור ללא ממצא חריג ללא נוזל באגן. וציינה בפניי שתיי אפשריות.האחת שזה הריון צעיר השניה שהעובר הפסיק להתפתח בשלב מוקדם מידיי וקבעה לי א.ס לאתמול(יום שלישי בתאריך 25.9) עשו לי א.ס ביטני ואמרו שלא נצפה הד עוברי וכנראה צריך להפסיק את ההריון אבל שעדיף שאתייעץ עם הרופא שלי. נפגשתי איתו היום (26.9) עשה שוב א.ס וגינאלי ואמר שלצערו הוא מצטרף לקולגות שלו ומסכים איתן.לא רואים עובר והוא לא רואה גם שק חלמון ואז בדיעבד ראיתי שגם בא.ס של אתמול היא לא ציינה דבר לגביי השק חלמון. הרופא אמר שהוא לא אופטימי וכנראה נצטרך להפסיק את ההריון.ביקשתי ממנו להמתין עוד שבוע כי אולי היה ביוץ מאוחר.הוא הסכים לחכות ואמר שאם במהלך השבוע ישנו דימום להתפנות מיד לביהח.ואם לא להגיע אליו שבוע אחרי על מנת לבדוק אם רואים עובר ואם לא להפסיק את ההריון.האם יש אפשרות לעשות א.ס בביהח עם מכשור חדש?האם יש סיכוי שההריון יתפתח או שזה אבוד מראש?

שום דבר לא אבוד מראש,גם אם הסיכוי לא גבוה. המתיני שובע וגשי ל US חוזר. עדיף במכון בקופה.

מנהלי פורום הריון ולידה - הלל יפה