מבולבלת- מתי היה ביוץ

דיון מתוך פורום  הריון ולידה - הלל יפה

10/07/2017 | 13:21 | מאת: לילי

שלום דוקטור, אשמח אם תעזרי. יש לי ווסת די סדירה, כל חודש כאבי ביוץ ממש ברורים, ובדיקת ביוץ ביתית יוצאת חיובית. החודש יש לי התלבטות: ביום ה-12: הרגשתי כרגיל, בדיקת ביוץ יצאה 2 קווים: קו המבחן בהיר מאד. ביום ה-13 למחזור היו לי דקירות חדות מאד בבטן התחתונה בצד ימין, לדקות ספורות. בדיקת ביוץ (אחרי שעה בערך) יצאה: 2 קווים, קו המבחן ברור אבל פחות כהה מהשני. ביום ה- 15 סבלתי מספר שעות מכאבים עמומים במקום לא מוגדר, המיקום נראה לי יותר קרוב לצוואר הרחם. לא עשיתי בדיקת ביוץ כי נגמר לי... העניין הוא שהבדיקות הם מחברה חדשה אז אני לא יכולה להשוות את התוצאות. מה דעתך דוקטור באיזה יום היה ביוץ? חשוב לי לדעת מתי היה ביוץ, כי אם לא נקלטתי החודש למרות שקיימתי יחסים בזמן, אני אלך לרופא לטיפול.

לקריאה נוספת והעמקה

הי לילי אם המבחן היה חיובי ביום 12-13 אז קרוב לודאי שהיה ביוץ ביום ה 14 הכאבים שהרגשת ביום ה 15 נורמלים. הביוץ הוא לא ריגעי ויש תחושה של לחץ שמקורו במעט נוזל באגן סביב הביוץ גם ביום שלאחריו. ככה נשמע מהתאור שלך אבל זו הערכה ולא מדע מדויק. מקווה שסייעתי בהצלחה!

10/07/2017 | 17:55 | מאת: לילי

שלום דוקטור יקרה! מרגש לראות איך את תמיד עונה לכולם בסבלנות ושמחה לעזור! ובמהירות האפשרית! תמשיכי לעשות חיל ולעזור להרבה נשים בכל המצבים! שאלוקים יברך אותך ויתן לך כח!

תודה רבה! שמחה שיש ביכולתי לסייע

מנהלי פורום הריון ולידה - הלל יפה