דם בשתן
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רציתי לדעת מה יכולה להיות הסיבה של דם בשתן בבדיקת שתן שביצעתי היה רשום - erythrocytes -u-strip -10 האם זה יכול להיות בגלל היצרות בשופכה ? שכחתי לציין שביצעתי גם תרבית שתן ובתשובה היה רשום-צמחו סוגי חיידקים שונים וצמיחה מעורבת מה יכולה להיות הסיבה לכך? ומה היית ממליץ לי לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
אייל שלום ראה תשובתי בפורום מחלות הערמונית. לא נראה שיש קשר ישיר עם היצרות בשופכה, אלא אם כן הבדיקה נעשתה לאחר הרחבת השופכה , או כאשר עקב חוסר התרוקנות טובה יש דלקת בשתן. ד"ר אריאלי