טיפול הורמונלי
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב מהו טיפול הומונלי בסרטן הערמונית ? באיזה אופן הוא מתבצע ובמה בדיוק הוא מטפל ? כמה זמן הטיפול נמשך ? האם הטיפול כואב? מה עוד ראוי לדעת בטיפול זה? בברכה עשו
לעשו שלום מטרת הטיפול ההורמונלי הוא לדכא את ההורמון טסטוסטרון שמופרש בעיקר מהאשכים ומיעוטו מבלוטות יותרות הכליות ( אדרנלים ). הטיפול הוא ע"י זריקה פעם בשלושה חודשים ( זולדקס,או לוקרין ,או סופרפרט ) בשילוב עם כדורי קסודקס.
הטיפול ההורמונלי עוצר את הסרטן , אינו מרפא . אם זה אפשרי עדיף שילוב עם הקרנות מקומיות למחלה מקומית) ואז ניתן לתקופה מוגבלת לפי המצב בין 6 חודשים עד שנתיים. אם יש גרורות באיברים אחרים נותנים טיפול הורמונלי כל עוד הוא משפיע.