סרטן ארמונית
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר' אריאלי עברתי RPP ביולי. ביופסיה לאחר ניתוח: גליסון 7 (4+3) ( IN BOTH LOBES ADENOCARCINOMA MODERATELY TO PURELY DIFFERENTATED ), שוליים נקיים . לא נעשתה ביופסיה של בלוטות הלימפה. בספטמבר היה לי PSA =0.01 בינואר שתי בדיקות דם עוקבות PSA =0.03 האורולוג המטפל אמר לי לבדוק PSA בעוד חודשיים ובינתיים מותר לי להמשיך לקחת ויאגרה במטרה לנסות להשיב את אוני. ברצוני לשאול 2 שאלות: 1. האם התעורוות מינית לא גורמת להפרשה מוגברת של טסטוסטרון ובכך מזרז את התפתחות הסרטן ? 2. האם אין אפשרות כלשהיא לנסות לברר את מצבי לפני תום חודשיים ? תודה מ.ג.
למ.ג. שלום הגברת הזקפה ותפקוד מיני אינם מעלים טסטוסטרון ובהחלט אינם מזיקים לנושא סרטן הערמונית , אול אפילו להיפך.
העליה ב-PSA מזערית . מספיק לחזור על PSA כל 3-4 חודשים. ד"ר אריאלי