ערמונית
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב לאור רמה גבוהה של PSA -22.4 ביצעתי ביופסיה בהרדמה כללית , יום לאחר הביופסיה , הופיעו כאבים באשך ימני . היום - חמישה ימים לאחר הביופסיה , עדיין יש כאבים באשך , ראוי לציין שאין לי כבר דם בהשתנה , אלא רק בעת קיום יחסי מין, האם התופעה מוכרת ונורמלית? אם כן , כמה זמן היא תימשך? ואם לאו - מה עלי לעשות? בברכה יקי
חכה לתוצאות הביאופסיה זה חשוב יותר ותעדכן אותנו לגבי הכאבים ספר לאורולוג שלך , אני מניח שזה יחלוף ואם לא בטח חשוב שתיידע את האורולוג
ליקי שלום לאחר ביופסיה יכולה להיות ת. לוואי נדירה של דלקת של יותרת האשך ( אפידידימיטיס) עלייך לפנות לרופא אורולוג לבדיקה ואם אכן יש דלקת לקבל טיפול אנטיביוטי. ד"ר אריאלי