בדיקת PSA
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בן 59בדיקת PSA שביצעתי תוצאותיה היו 3.07 (לפני כשנתיים התוצאה היתה 2.26). הופנתי לבדיקה בשל תלונה על כאבים באזור הערמונית. נשלחתי לאולטרסאונד שתוצאתו תקינה. כיצד לפעול, האם יש בדיקות נוספות לבצע ומתי לחזור על ה-PSA. מודה מראש על התייחסותך. בני
לקריאה נוספת והעמקה
בני שלום חשוב שתעבור בדיקה רקטלית והתייעצות אצל רופא אורולוג. העליה בשנתיים סבירה. אם יש כאבים אולי כדאי לשקול טיפול אנטיביוטי . מומלץ לחזור על ה- PSA לפחות פעם בשנה . אולי בפעם הבאה תבדוק גם FREE PSA . ד"ר אריאלי