ביופסיה
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האורולוג ביקש ממני לעשות ביופסיה של הערמונית . בעד - ונגד אבקש את עצת המומחים אני בן למעלה מ-75 ,ה-psa למטה מ-8 ( עלה בשנה מ6,3 ל- 7,8 ) אשמח לשמוע את דעתכם ! תודה
לקריאה נוספת והעמקה
לאמנון שלום יש אורולוגים שחושבים משעל גיל 70 אין צורך לבדוק PSA ואין צורך גם בביופסיה. אני לא שייך לקבוצה זו. לפי דעתי יש כן לשלוח דם ל- PSA ועם ערכים כמו שלך אני כן ממליץ על ביופסיה.
כמובן חשובה גם הבדיקה הרקטלית. אם יש ספקות ניתן לבדוק גם יחס בין FREE PSA ל- TOTAL PSA . אופציה נוספת זה MRI אנדורקטלי. ד"ר אריאלי