האם ירידה בטסטוסטרון מעידה על בעיה בערמונית?? ואם
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ואם כן על מה? ומה ההשלכות, ולאיזה התמחות פונים??
לקריאה נוספת והעמקה
s שלום הטסטוסטרון מופרש ברובו מהאשכים ומיעוטו מבלוטת יותר הכליה ולא מהערמונית . הטסטוסטרון הופך לדהידוטסטוסטרון ע"י אנזים 5 אלפא רדוקטז. ה- DHT הוא החומר הפעיל על הערמונית.
בעבר חשבו שרמות גבוהות מדי של טסטוסטרון יכולות לגרם לסרטן הערמונית. כיום יודעים שגם רמות נמוכות מדי יכולות לגרות לכיוון סרטן הערמונית. לכן חשוב להטסטוסטרון יהיה בגדר הנורמה. להורמון יש גם השפעה על החשק המיני והתפקוד המיני.