ערמונית
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן 66. סובל מערמונית מוגדלת מספר שנים תוצאות PSA 27.7.07 - 6.38 23.8.07 - 5.37 1.11.07 - 5.6 לאחר התוצאה הגבוהה הרופאה אמרה להמתין אולי ירד. ואכן ירד , עתה עלה שוב. יש תור לאורולוג. מה ניתן עוד לעשות. ברקע הוצאת בלוטת לימפה במפשעה עדיין ללא תשובה.
האם נשללה דלקת בערמונית?? אם נשללה דלקת בתוצאות כאלו נשקלת האפשרות לביצוע ביופסיה-האורולוג גם יעשה בדיקה רקטאלית לאיבחון ע"י מישוש הערמונית.
לאברהם שלום קודם כל צריכים לברר את תשובת הביופסיה של קשרית הלימפה המפסעתית. בפעם הבאה תבדוק גם FREE PSA וחשוב גם מה היה בבדיקה רקטלית של האורולוג שלך.
ע"ס כל הנתונים התייעץ עם האורולוג שלך לגבי ביופסיה של הערמונית . אלטרנטיבה נוספת זה MRI עם סליל אנדורקטלי ברנטגן של הדסה עין כרם. ד"ר אריאלי