הרטבה לילית-סרטן הערמונית
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בן 56 , לפני שנה התגלה סרטן הערמונית,פי,אס,איי 34 , גליסון 8. לפני שבעה חודשים סיימתי 37 הקרנות, ממשיך לקבל זריקות זולדקס כל שלושה חודשים. לפני חודש היה פי,אס,איי 0.02. מזה שני לילות אני מתעורר רטוב מהשתנה שבאופן מוחלט אינה בשליטתי. האם זו תופעה מוכרת ? האם יש לה טיפול ?
לקריאה נוספת והעמקה
ליוסי שלום קודם כל נראה שאתה מגיב היטב לטיפול . לגבי הרטבת לילה כדאי שתדאג שלא יהיה לך קר בלילה וכן לשלוח שתן לתרבית כדי לשלול דלקת. אם הבעיה תמשך התייעץ עם האורולוג שלך לגבי טיפול תרופתי בפרימוניל או כדורי מינירין . ד"ר אריאלי