psa
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר נכבד.אני נמצא במעקב psa כ5 שנים עקב סרטן ערמונית במשפחה. להלן תוצאות psa. Psa2.83-8/12 Psa2.55-9/13 Psa3.11-2/15 Psa2.85-3/15 Psa3.38-3/16 Psa3.46-5/16 בבדיקות רקטאליות ערמונית חלקה מעט מוגדלת כ38 גרם(באולטרסאונד) כמו כן יש לי אבן קטנה בכליה. קם 1-2 פעמים בלילה. מטופל באקספורג ליתר לחץ דם.(מאוזן) סיאליס 5 מג בן 55 מצב בריאות תקין. שאלה: האם עליה מתונה כמו אצלי בערכים של psa נחשבת תקינה המאפשרת להישאר במעקב או אלי לעבור ביופסיה לאור מקרה של סרטן ערמונית מדרגה ראשונה (אח)? תודה על העזרה. בכבוד רב פיני.
לקריאה נוספת והעמקה