טוסטוסטרון
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני (בן41) מקבל כבר 5 חודשים טיפול בטוסוטוסטרון תחליפי (בתחילה ג'ל ולאחר מכן נבידו) בגלל רמות נמוכות של ההורמון. (רמת פרולקטין תקין) בדיקת דם מהיום רמת ההורמון הכללי בדם נמוכה יחסית: (TESTOSTERONE 7.31 NMOL/L (5.80- 28.00 (........*) האם זה 7.31 זה סביר לאחר 5 חודשי טיפול? לאיזה רמה עלי לצפות בטיפול בנבידו? יש סיבות לכך שעל אף טיפול הרמה לא עולה בצורה משמעותית? ושאלה צדדית, עשיתי בדיקת PSA והיא יצאה תקינה אני יכול להיות רגוע לגבי הערמונית מבחינת הטיפול בטוסטוסטרון? PSA 0.57 NG/ML תודה רבה
שלום רב, אתה יכול להיות רגוע בנוגע לערמונית. שאר השאלות יש לפנות לאנדרולוג בברכה