אבודארט
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר אריאלי שלום אני קורא בפורום המלצות לשימוש באבודארט. היום שמעתי את פר סלע ברשת א אומר שנכון אבודארט מקטין את הסיכון לסרטן לא אלים אבל מגדיל אתהסיכון לסרטן ערמונית אלים יותר . אני מטופל באבודארט ולא יודע אם להפסיק או להמשיך? תודה וגמר חתימה טובה
ליעקב שלום בזמנו , כאשר הטיפול היה בפרוקיור ( פינסטריד) אכן אלו היו המסקנות. לגבי אבודרט טרם פורסמו מחקרים חד משמעיים לגבי השפעת התרופה על סרטן הערמונית.המחקרים הראשוניים כן מראים שזה מונע סרטן , אבל אין עדיין פירסום רשמי של תוצאות. ד"ר אריאלי
המשך התפתחות סרטן היא מולטיפקטוריאלית . לכן לפי דעתי אם בודקים השפעת תרופה צריך לקחת בחשבון גורמים נוספים רבים כמו: מוצא, גיל, מחלות ברקע, גנטיקה, תזונה, פעילות גופנית , השמנת יתר, שומנים בדם , תרופת אחרות וכו' וכו'. ד"ר אריאלי
תודה