ZYTIGA
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר ברגר אבי בן ה- 84 מטופל מזה כחודשיים ב - ZYTIGA - ארבעה כדורים ביום לטיפול בסרטן הערמונית שהפך גרורתי לאחר שתרופת- DES שקבל במשך מספר שנים חדלה להשפיע והסרטן התפתח ממקומי לגרורתי הבעייה היא שלמרות שה PSA ירד מ- 1400 ל- 1200 חלה הידרדרות גדולה במצבו הפיסי במהלך החודשיים האחרונים ומעצמאי הפך להיות סיעודי ובימים האחרונים אף אינו יכול כבר ללכת ידיו ורגליו רועדות ועל הרגליים סימנים כחולים ואדומים והן נפוחות והוא תשוש ועייף רוב היום וסובל מכאבים (הערה יש לו גם קוצב לב) האם לדעתך במצב זה יש טעם בהמשך מתן ה- ZYTIGA ? תודה על העזרה
שלום רב, לפי התאור של אבא, הרושם שישנה הדרדרות כללית במצב הנובעת או מהתקדמות המחלה או עקב הטיפול עצמו. בשני המקרים רצוי להפסיק את הטיפול ולבצע הערכת מצב כללית כדי לקבל החלטה להמשך בברכה וחג שמח דר ברגר