סרטן הערמונית
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
איני סובל משום תופעה המעידה על סרטן , גודל הערמונית תקין , אין שום בעיות במתן שתן , תפקוד בריאותי כללי תקין ביותר , מצב פיסי מעולה , אני בגיל 64 , מצב ה PSA שלי 7,1 , בביופסיה שעשיתי נמצא אחוז מסוים של סרטן בשמונה מתוך שתים עשר נקודות בדיקה . במידה ואני צריך להוצאת הערמונית האם יש דרך לא לפגוע בדקי השתן , ובהחלט לא לפגוע בתפקוד המיני ?
בהנחה שמדובר בקרצינומה גליסון 6 באחוזים מעטים אז אפשר גם לשקול מעקב בלבד. בנוגע לניתוח באדם בריא כמוך, רוב הסיכויים שתצא עם תפקודים תקינים של מערכת השתן והתפקוד המיני. עדיין קיים סיכוי להפגע של כ20% בידיים מנוסות בברכה דר ברגר
בהנחה שבהמלצת האונקולוגית הייתי רוצה לעבור סידרה של הקרנות מה הסיכוי לפגיעה בתפקוד המיני בטווח הקצר ובטווח הארוך ?