זמן הארכת החיים עם נטילת XOFIGO
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך ד"ר רענן ברגר אבי בן 76.סובל מסרטן הערמונית ומתחיל כעת טיפול ב זריקת XOFIGO,לאחר שבמהלך 4 השנים האחרונות טופל בטיפולים הורמונאליים.הטיפולים האחרים כבר לא משפיעים על רמת PSA,והיא עולה. יש לו התפשטות גרורתית באגן. האם הטיפול החדש ב XOFIGO ,אמור להאריך את חייו בשנים או רק במספר חדשים עד שנה? אודה לך מקרב לב אם תוכל לענות.
קרן שלום רב, הטיפול בXofigo הוכח במחקר גדול כמאריך חיים ב 4 חודשים בחציון שלו. זה אומר שיש כאלה שמרוויחים אפילו יותר ויש כאלה שפחות אבל 4 חודשים זה באמצע. יחד עם זאת הטיפול עוזר בעוד דרכים כגון הפחתת כאב וחיזוק העצמות ומניעת שברים ולכן מדובר בטיפול יעיל עבור אביך. בברכה דר ברגר