סרטן ערמונית שניוני
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אבי בן 65, כ 8 שנים לאחר כריתת ערמונית, מאז במעקב בבדיקת סי פי אי וציטוסקופיה תקינים. סי פי אי וציטוסקופיה אחרונים מ 2/2015 - תקין. בסי טי גם מ 2/2015 התקבלה תשובה שמודגמים מוקדים סקלרוטיים מפוזרים בעצמות האגן מרובים מהצפוי לאיים גרמיים חלקם תת קורקטיקלים בקוטר עד 0.8 ממ המוקדים חשודים לפיזור משני. 1. האם יכולות להתפתח גרורות גם 8 שנים אחרי כריתה? 2. האם הסי פי אי גם יכול להיות אינדיקציה לסרטן שניוני ? (שכן מקורו בתאי הסרטן הראשוני -ערמונית ) אודה לתשובתכם.
שלום רב אתה מתאר מצב של חשד לממצאים בעצמות ללא עלית סמן 8 שנים לאחר כריתת ערמונית. המצב שאתה מתאר מחייב בדיקת אונקולוג מקצועי בתחום שיעבור על כל החומר ישאל את כל השאלות ויראה את כל התמונה לא ניתן להתייחס מעבר על מצב מורכב אותו אתה מציג. בברכה דר ברגר