Hair Cell Leukemia
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן 53 נשוי + . דצמבר 2011 נכנסתי לטפול עם הערכים : המוגלובין 13.8 ,WBC 1.6, ניאוטרפילים 0.6 ,טסיות 59 .טחול אצלי תמיד בסדר. הזעות לילה מוגברות מאד . קבלתי קלדריבין תת עורי 12מיליגרם (גובה 183 משקל 102 ) לחמישה ימים ואחרי 24 שעות מגמר הטיפול ניאולסטים 5mg. העדרות עקב אישפוז 15 ימים (בגלל חום ותופעת SWEET שנעלמה כמו שהופיעה ) אחרי חצי שנה \ שנה בערך ידענו שהטיפול התגובה לא היתה מלאה אלא חלקית (בוצע מח עצם כמובן ) אבל הרגשתי טוב אז למה לטפל ... המצב היום : המוגלובין 14.3 ,WBC 2 , ניאוטרפילים 1 ,טסיות 115 טחול תקין . בדצמבר אעשה מח עצם . מתכוננים לאפשרות של בקרוב טיפול .בדיקות MRI חזה ובטן תקינות . מוטצית BRAF - קיימת . עובד רגיל לאורך כל התקופה באופן מלא . מעוניין לדעת מה התרופה המומלצת לטיפול השני ואיך מומלץ להחדירה לגוף .? חבר בקופת חולים מאוחדת סובל מחולשה קבועה + הזעות לילה קלות יחסית ללפני 3 שנים + B12 נמוך . אודה לתשובתך המקצועית
אריק שלום רב, הגעת לפורום הלא נכון ומן הסתם אין לי את הצועיות הנדרשת לתת לך תשובה מועילה בברכה דר ברגר