פירמגון
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר תחת טיפול בסופרפאקט הפי אס איי והטסטוסטרון ירדו. לאחרונה הטסטוסטרון עלה קצת ואיתו הPSA האם פירמגון יכול לעזור במקום הסופרפקט ואם כן האם צריךלתת אותה לאחר שלושת החודשים שעברו מזמן ההזרקה הקודמת של סופרפאקט או שאפשר בכל רגע. פי אס איי מינימלי תחת סופרפקט - 1 ועלה כרגע ל3 (בחצי שנה) טסטוסטרון היה פחות מ0.9 מינימלי וכרגע 2 חשוב לציין שהתחיל לקבל זריקת סופרפקט אחרי 10 שבועות ואל אחרי 12 וחלה ירידה קטנה בטסטוסטרון וה- פי אס איי - אז שוו הלחכות לעוד הזרקה אולי הנתונים ירדו יותר או לעבור לפירמגון או למשהו אחר. תודה
שלום רב, כשנצפית עליה של PSA תוך כדי טיפול בסופרפאקט המשמעות היא שמתפתחת מחלה עמידה לסירוס וזהו שלב חדש שמחייב התייחסות מקצועית של אונקולוג המתמחה בתחום. מתן פירמגון הינה אופציה אחת מתוך כמה אבל שבדרך כלל לא מאושרת ע"י הקופה ולא בהכרח מהווה את האופציה הטובה. כאמור זה השלב להתייעץ עם אונקולוג מומחה בתחום שנדרש לקבוע תוכנית טיפול מסודרת ולענות על כל השאלות שעולות. בברכה דר ברגר