ליקוציטים ובדיקות PSA
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ! בן 52 בטיפולי פריון וריקוצלה ספירה ותנועתיות בבדיקות PSA בתאריך 7.7.2013=5.9 בתאריך 22.7.2013=7.23 בתאריך 1.9.2013 =5.6 בדיקה שלישית נעשתה לאחר נטילת אנטיביטיקה ( דלקת ערמונית ) בהשבחת זרע אחרונה שביצענו נמצאו שוב ליקוציטים ברמות 3-4 בוצעה תרבית זרע ללא ממצא צריך לעשות החודש עוד בדיקת PSA האם לטפל בליקוציטים קודם לבדיקה ( אם תוצאות PSA לא ירדו אורלוג מבקש ביופסיה) מפחד ומודאג
אני מבין את דאגתך, נראה לי שכן כדאי לטפל באנטיביוטיקה טרם ביצוע הבדיקה. בהחלט יתכן שיש לך דלקת כרונית הפוגעת בכל דרכי המין וצריך לאבחן ולטפל בברכה דר ברגר