psa
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ! בן 52 נמצא בטיפולי פריון בת 35 עקב בעיות בזרע ספירה ותנועתיות בבדיקת זרע\השבחה נמצאו כדוריות אדומות ולבנות בדיקת PSA 7.7.2013=5.93 22.7.2013=7.2 1.9.2013=5.62 בדיקה אחרונה לאחר אנטיביוטיקה ( דלקת ערמונית ) אורולג ממליץ להמשיך כחודשים בטיפולי פריון ולאחר מכן בדיקת PSA ןלפי תוצאות ביופסיה האם לא כדאי לטפל בכדוריות לבנות ולבנות בזרע ואז PSA מה המלצתך
שלום רב, נראה לי שלפי מה שאתה מתאר כדאי לברר את הסיבה להופעת כדוריות אדומות ולבנות בזרע כי זה אינו תקין. זה מחייב אורולוג מיומן. בשלב זה אני לא רואה סיבה להתעסק עם הסמן PSA פרט אולי לבדיקה אחת לחצי שנה. בברכה