כמה זמן אמור להופיע דם בשתן לאחר ביופסיה?
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי ביופסיה לערמונית ב 9 באוקטובר ועדין יש לי מעט דם בשתן בתחילת ההשתנה. בדף הסבר כתוב שזה אמור להפסק לאחר 24 שעות. כמה זמן זה יכול להמשיך? האם אני צריך לגשת לאורולוג או בית חולים? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, דימום לאחר ביופסיה באמת לא נמשך יותר מיממה בד"כ לאחר הפרוצדורה. יחד עם זאת קורה לפעמים שדמום נמשך עוד מספר ימים. אם עברו כבר 5 ימים (וכעת כבר 9 ימים) ועדיין יש דימום אז כדאי לפנות לאורולוג בברכה דר ברגר
(מספר מקשר)
אני בן 42 ב20 .04 עברתי בדיקת ביופסיה של פרוסטטא ,דם ב שתן מבקש ליצור קשר 0542541088