דואודרט כטיפול בדלקת ערמונית
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בעקבות מיקרוהמטוריה מזה 6 חודשים, וגם המטוספרמיה כחודשיים, עברתי בירור בבית חולים מאיר (CT, ציסטוסקופיה, וכו). הרופא מצא שאין עדויות לסרטן, אבל גם מצא ב CT שיש לי דלקת בערמונית ושלפוחיות זרע גדושות. כטיפול רשם לי דואודארט ל 3 חודשים. האם זה יעיל? כי הרי תרופה זו מקטינה את הערמונית ולא רואה שמטפל בדלקת... האם כדאי לי לגשת לחוות דעת שניה?
לקריאה נוספת והעמקה
יוסי שלום, זו אמנם שאלה שאיננה רלבנטית לענייני הפורום וצריכה להיות מופנית לאורולוג אבל בכל זאת, הייתי פונה לדיעה נוספת כי עצם העובדה שיש לך מיקרוהמטוריה והמטוספרמיה מחייבת כמובן סירור קצת יותר משמעותי בברכה דר ברגר
(מספר מקשר)