טיפול טסטוסטרון לאחר סרטן ערמונית
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום חולה בן 67 עבר לפני שנתיים ניתוח סרטן ערמונית. באבחנה היה לו PSA 12, גליסון 7. בבדיקה אחרי הניתוח הגידול היה בתוך הערמונית ולא יצא החוצה. מאז PSA 0.04. עכשיו בגלל תלונות והרגשה רעה עשו לו בירור ויצא שיש לו רמה נמוכה לא תקינה של טסטוסטרון. האם מותר לו לקבל טסטוסטרון? זה לא יעורר מחדש את המחלה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
בדש שלום, זו שאלה עם תשובה מורכבת. בשורה התחתונה, נדמה לי שניתן לתת טסטןסטרון במצב זה. הייתי שוקל לחכות עד 3 שנים לאחר הניתוח במידה ותצפה עליית PSA יש להפסיק טיפול זה בברכה דר ברגר
(מספר מקשר)