סרטן בשלפוחית השתן
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אבי עבר ניתוח להוצאת גידולים מהשלפוחית וגידול אחד חשוד נלקח לפתלוגיה והתשובה שהגיעה - גידול אורוטליאלי HIGH GRADE החודר לדופן שריר השלפוחית 1. מה זה אומר במילים פשוטות יותר? 2. אבי נשלח לסי טי האם זה לצורך המשך בירור לגבי גרורות וקצב ההתפתחות כלומר T1 עד T4? תודה רבה לתשובה מהירה
שלום רב, לאביך מחלה ממאירה בשלפוחית השתן שחודרת לדופן. המשמעות הינה שלמחלה פוטנציאל מאד גבוה להתפשטות ושליחת גרורות. לכן יש באמת צורך בביצוע סי טי כדי לוודא שהמחלה טרם התפשטה. לאחר מכן צריכה להתקבל החלטה בנוגע לאופן הטיפול הדפניטיבי כגון ניתוח כריתה רדיקלית של השלפוחית עם או בלי כמותרפיה, או טיפול משמר שלפוחית בהקרנות וכמותרפה. בברכה דר ברגר