התייעצות
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אחי עבר ניתוח להסרת גידול בשלפוחית השתן, כמו כן לאחר בדיקה פתלוגית הרופא הגדיר את מצבו כ- MUSCLE INVASIVE BLADDER CANCAR וכן המליץ על "כריתה רדיקלית של שלפוחית השתן והערמונית". ברור שהמצב קשה והוא חייב לעבור את הניתוח. אשמח לקבל עצות והדרכה להתמודדות עם הנושא, בעיקר מאנשים שעברו את האיבחון והכריתה המומלצת כמפורט. בתודה מראש אבי
אבי שלום, ניתוח כריתה רדיקלית של השלפוחית זה בהחלט ניתוח לא פשוט שמחייב תקופת התאוששות והסתגלות. אינני יכול כמובן להפנותך לחולה שעבר את התהליך אך אני פונה למי שעבר את הניתוח ואת כל התהליך ושקורא את ההודעה, שישתף אותנו בתהליך שעבר ושיתן קצת טיפים לבתמודדות. בברכה דר ברגר