ביופסיה
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כחודשיים ייתה לי דלקת בדרכי השתן UTI אנטרובקטור וה-SPA עלה מ-2.8 ל-4, לאחר אנטיביוטיקה ציפרודקס, הדלקת נעלמה וה-PSA חזר ל-2.8. בבדיקת U.S לא נמצאו מימצאים, הערמונית לא מוגדלת. בבדיקת אורולוג גילה נודול נוקשה בקו האצע ושלח אותי לביופסיה. האם כש-PSA תקין יתכן והגידול ממאיר? האם יש סיכון בביופסיה? בינתיים מתן השתן נהיה דחוף יותר ופוגע באיכות השינה, האם קשור לגידול?
שלום רב, בהחלט יתכן מצב של אבחנת ממאירות בערמונית גם עם רמת PSA נורמאלית. יחד עם זאת, הסימפטומים מהם אתה סובל כנראה קשורים יותר לזיהום שחווית יותר מאשר המקור הסרטני. בביופסיה עצמה אין סיכון מיוחד. במקרה הגרוע, אי נוחות, דימומים וכיו"ב בברכה דר ברגר