שאלה לגבי סרטן,
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי כאבים כשאני מטיל שתן, כאבים באשכים,הופיעו נקודות על איבר המין, עשיתי בדיקת שתן, הכל יצא תקין בתרבית ובclutter של בדיקת השתן, האם במצב שבו יש סרטן באשכים, בערמונית, בשלפוחית, או בצינור הפין, נתון כלשהו בבדיקת השתן היה אמור לצאת לא תקין? מאוד אודה לך על העזרה
בד"כ אין נתון ספציפי בשתן שבא בתאמה מלאה למחלה ממאירה בדרכי שתן. יחד עם זאת, דמום בשתן בהחלט מהווה סימן שלא פעם מביא בסופו של דבר לאבחנה של ממאירות בדרכי השתן. במקרה שלך נראה לי שמדובר בבעיה שאינה ממאירות. זה יותר מתאים לסוג של זיהום שיתכן שאינו מאובחן בבדיקות רגילות ולשם עליך לפנות. בברכה דר ברגר