כאבי אגן לאחר ניתוח
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אבי עבר ניתוח להסרת הערמונית. בנוסף הוסרו גם בלוטות הלימפה. מאז הניתוח הוא סובל מכאבים חזקים באזור הבטן התחתונה והאגן. רציתי לשאול האם זה דבר מוכר ובנוסף כיצד ניתן להקל עליו? תודה ענת
לקריאה נוספת והעמקה
ענת שלום, כאבים אחרי ניתוח זו תופעה מוכרת ונפוצה. יחד עם זאת, אם מדובר בכאבים בלתי נסבלים לאורך זמן (חודשים עד שנים) הפוגעים בתפקוד היומיומי, יש מקום לברר מדוע הכאבים אינם חולפים וכמובן לטפל בכאב ובגורם לכאב. הבירור מחייב פעמים רבות הדמיה לאזור הכואב כדי לבדוק אם אין משהו הלוחץ על עצבים או סיבות אחרות. בברכה דר ברגר
(מספר מקשר)