תוצאות PSA
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אבא שלי בן 72 עם תוצאות PSA בערך 16, שלא מרגיש בשום כאב ולא בכאב במתן שתן. הוא מתגורר בחול, רציתי לקבל המלצה על רופא שאוכל לפנות באופן פרטי בכדי לברר מה מצבו ולעבור בדיקת PSA שנית. האם בגיל זה כבר לא מטפלים בסרטן הערמונית? תודה
אורית שלום, כרגע מוקדם לקבוע מה מצבו של אביך. אני מציע שיבצע בדיקה חוזרת בטווח של שבועיים עד חודש מהבדיקה הראשונה. במידה ועדיין רמת הPSA תהיה גבוהה הוא יצטרך לקבל הפניה לאורולוג לצורך ביצוע ביופסיה. לאחר קבלת תשובת ביופסיה יש לפנות לרופא אונקולוג מומחה בתחום שיקבע לו את הטיפול המתאים. בד"כ גברים בני 72 במצב טוב בהחלט יכולים לקבל טיפול יעיל במחלה. בברכה ד"ר ברגר