דם בשתן לאחר ביופסיה של הערמונית
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביום חמישי 17 לחודש הזה עברתי ביופסיה ,עד יום שישי השתן היה רגיל מיום שישי יש לי דם בשתן אני מרגיש טוב אין שום בעיה שאלתי האם זה נורמלי 4 ימים אחרי הביופסיה יש סימני דם 10 ימים לפני הביופסיה עברתי מקומודין להזרקה של קלקסן 100 MG והמשכתי עד היום
לקריאה נוספת והעמקה
לקובי שלום דם בשתן אחרי ביופסיה זה דבר נורמלי , גם לאנשים שלא מטופלים בקומדין\ קלקסן. בשלב הזה הייתי מציע לא לחזור לקומדין ולהמשיך עם זריקות קלקסן עד שלא היה דימום בשתן ושתיה מרובה. לרוב זה מסתדר מעצמו, אבל כדאי ליידע את האורולוג שלך. ד"ר אריאלי
תודה על התשובה בנתיים הכל הסתדר