מפגש קבוצת תמיכה
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור, האם המפגשים של קבוצת התמיכה באגודה למלחמה בסרטן גבעתיים (שנוהלו על ידך), נמשכים? אם כן, אשמח לפרטים. תודה
ליעקב כהן שלום אנחנו העברנו את פעילות קבוצת התמיכה מגבעתיים לאשדוד . בנוסף הקמנו באשדוד קבוצת טאי-צ'י לחולי סרטן . ד"ר אריאלי
האם אפשר להצטרף לקבוצה? ומתי המפגש הבא??
לעמי בוקר טוב הקבוצה מיועדת לחולי סרטן ובן\ בת הזוג. קבוצת התמיכה נפגשת כל יום ד' האחרון של כל חודש משעה 17.00 . קבוצת הטאי-'צ'י מתקיימת כל יום ב' משעה 16.30 . במידה שאתה חולה סרטן מכל סוג , נקבל אותך בזרועות פתוחות לקבוצה ואם יש לך אשה או בת זוג , כמובן שהיא מוזמנת להגיע יחד אתך . ד"ר אריאלי
אצה מיזמן לקבוצת התמיכה ועמותת "לחיות עם סרטן הערמונית" פגישה ברעננה ביום א ביד שרה ראה באתר http://www.lwpc.org.il/