שוב שואל
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 42. מזה כשנה נתגלה אצלי סרטן ערמונית stage 4 כאמור אני בהפסקת קסודקס לאחר שקראתי, טוב מה הלאה? האם יש עוד הרבה אופציות, האם החלפת סוג ההורמון יכול לתת עוד זמן תן בבקשה דיאגנוזה שטוחה אפילו
לאודי שלום מה שנקרא " טיפול הורמונלי " זה לא מתן הורמון ( לכן לא מחליפים את ההורמון) אלא דיכוי מרכזי של ההורמון טסטוסטרון ע"י זריקות ותרופות אנטי-אנדרוגניות כמו קסודקס שפעלים ברמה של הקולטנים ( רצפטורים ) לטסטוסטרון ברמת הערמונית . זה הטיפול הטוב ביותר כל זמן שהוא עובד. כאשר יש כשלון של טיפול זה שוקלים אפשרויות אחרות .
לגבי האופציות הטיפוליות האחרות צריך להתייעץ עם אונקולוג. יש אפשרות למתן אנטי- אנדרוגן אחר כמו אנדרוקור, אפשרות למתן טיפול בהורמונים נשיים , אסטרוגנים , כדור שנקרא DES ,ובמקרים מסוימים טיפול כמוטרפי כמו טקסוטר. אני מניח שדברת עם אונקולוג. מה הוא מציע לך אישית ? ד"ר אריאלי